Thinking of you :')
music
Hayati setiap lagu yang ada.
h" />

Home site Me Linkies STUFFS
Rindu dia sangat !
Monday 4 March 2013 ✿ 22:15 ✿ 0 Royal Person (s)
Hai , lama sudah tak mengupdate blog . Al-maklum lah sibuk dengan final exam yang baru jew habis 2 minggu lepas . Now , aku sedang menghabiskan sisa baki cuti aku yang tinggal beberapa hari lagi . Haihh , cepat nya nak habis cuti . hmmm --'
So , cuti ni daripada tak buat apa-apa aktiviti baik aku update blog yang dah lama ditinggalkan . Ye dak ? Ha . Actually bila cuti rindu aku kat bf aku semakin membuak-buak lahh . Yelahh , lama tak meet . Just only call and text jew yang mampu hilangkan rindu kitorang . Tapi ni pun tak cukup . Sebab tak dapat tengok dia face to face . Kalau tengok gambar pun tak puas sebab tak bergerak . Hehe xD 

Rindunya kat biy <3 Bila lahh cuti ni nak habis ? hmm

Aku teringin nak ambil pic dengan dia setiap kali kitorang meet . Tapi aku malu -_- hihi . Tak tahu lahh , bila rasa nak ambil jew mesti aku cam was2 . Takut dia taknak nanti aku juga yang malu . Adoii , susah orang yang pemalu macam aku niy . Haha xD


Hanya beberapa gambar yang aku ada bersama dengan dia . hmmm . Bila kitorang otp , aku suka bila dia cakap " YE SAYANG " . Aww sweet ! Aku suka sangat >.< Lagi-lagi bila otp , dia suka manja-manja dengan aku . Suka buat aku marah , dia kata comel bila time marah . Errr , tak langsung ! haha :D Tapi satu perangai manja dia yang susah sikit aku nak handle . Dia suka merajuk ! Haihh , bila dia dah merajuk aku jadi susah hati . Aku niy dah lahh tak reti pujuk orang . Tak cukup kuat aku der . Tapi nak buat macam mana , aku sayang dia sangat . Kena faham dia macam mana . Kan biy ? ^^



Biy , sayang rindu biy sangat-sangat ! Sayang syg biy sangat-sangat ! Satu yang sayang harapkan jangan tinggalkan sayang ye biy . Sayang nak b je sayang taknak orang lain . Sayang harap biy pun same okay ? :')
ILOVEYOUSOOMUCH SHAHRUL IZWAN <3




Dashboard Follow

Budak Kecik ツ



The story of a cute girl who always wanted happiness occurs in her life. She also expect the presence of a prince who is able to bring him towards a happy life and always love her... yeahh , its me ! Shahrul Izwan is my lovely bf ❤
Underline Strike Bold Italic
blockquote

Archieve;


Borak-borak;

*

Thank u;
Skin edit by Adsa Adam
Basecodes by Jaja
Others ; xx
skin edited by : your name