Thinking of you :')
music
Hayati setiap lagu yang ada.
h" />

Home site Me Linkies STUFFS
Sedih + terasa :'(
Friday 5 April 2013 ✿ 10:26 ✿ 0 Royal Person (s)
 macam tuh jew . 
Tak tahu nak mulakan macam mana . Boleh tak aku nak nangis puas-puas dulu ? Tumpang kan saya bahu boleh ? *airmata dah turun* Sumpah aku dah tak bertahan lagi . Ini dah keberapa kali aku nangis sebab dia .  Sebab perangai dia . Aku boleh faham perangai dia tapi aku taktahu kenapa aku cepat terasa dengan perangai dia . Dia tak pernah faham perasaan aku ke ? Ape aku niy membebankan dia ? Kew dia dah bosan dengan aku ? Ya ALLAH , sungguh besar dugaan yang kau berikan pada aku . KAU berikan aku kekuatan dan ketabahan untuk menjalani segala dugaanmu ya allah . Aku dah tak kuat . Aku sayang dia sangat . Aku taknak kehilangan . Dia pernah faham kew semua tuh . Aku niy tak penting kew dalam hati . Aku niy tak pernah ade kew dalam hati dia . 
Sekarang baru nak masuk 4 bulan . Tapi dah banyak kali aku nangis . Ape selama niy aku banyak buat salah kat dia kew . Kenapa dia susah nak faham aku . Aku tahu perangai dia macam tuh . Tapi dia pun kenalah faham aku macam mana .Susah nak jujur nan aku . Aku niy siapa bagi dia ? Aku selalu takut kalau aku ditinggalkan macam dia tinggalkan ex dia yang dulu . Mungkin aku mangsa seterusnya ? Kita tak boleh jangka . Aku bukan nak fikir negatif tapi biasalah hati perempuan . Sensitif ! Boleh jew fikir macam2 . Aku taknak dilukai . Atau mungkin niy balasan aku sebab aku pernah lukakan perasaan ex aku yang dulu dan tinggalkan diorang macam tuh jew demi untuk orang yang aku suka . Kalau macam tuh , aku redha dengan ape yang berlaku . Mungkin aku cengeng , tapi seriously aku tak tipu . Aku betul-betul sayangkan dia . Ya , shahrul izwan ! Sumpah aku sayang . Aku cuma taknak dia sia-siakan aku macam orang lain . Aku akan bertahan dengan perangai dia selama yang mampu . Kalau aku tak mampu , hanya airmata jew yang boleh aku luahkan .


Benda niy aku stalker fb dia . Okay , aku tahu benda niy dah lama . Tapi tipu kalau aku tak jeles kann . Aku takut nanti aku ditinggalkan macam gadis manis niy . Seriously aku takut sangat . Cuma aku harapkan hubungan aku dengan dia kekal sampai bila2 . Aku harap dia yang terakhir . AMIN ~~ 


Dashboard Follow

Budak Kecik ツ



The story of a cute girl who always wanted happiness occurs in her life. She also expect the presence of a prince who is able to bring him towards a happy life and always love her... yeahh , its me ! Shahrul Izwan is my lovely bf ❤
Underline Strike Bold Italic
blockquote

Archieve;


Borak-borak;

*

Thank u;
Skin edit by Adsa Adam
Basecodes by Jaja
Others ; xx
skin edited by : your name