Thinking of you :')
music
Hayati setiap lagu yang ada.
h" />

Home site Me Linkies STUFFS
Crying again :'(
Sunday 26 May 2013 ✿ 09:54 ✿ 0 Royal Person (s)

Nangis lagi , nangis lagi . Hmmm , kenapa aku je selalu yang kena ? Ape  lagi yang tak kena dengan aku niy ? Ape yang kurang ye kat aku ? Susahnya dia nak faham aku niy . Aku memang banyak mengalah . Aku selalu jaga hati orang , tapi hati aku niy ade orang nak jaga ? :'( Aku tahu aku baik sangat dengan orang , hati lembut sangat sampai hati sendiri tak terjaga . Aku cuma mahu yang terbaik jew dalam perhubungan . Satu jew yang aku idam-idamkan dalam relay :

1-saling memahami antara satu sama lain .
2-saling bertolak ansur .
3-sweet .
4-pujuk bila merajok .
5-Jaga hati masing2

Tak banyak pun aku minta . Kalau semua ciri2 niy ade mesti relay tuh tenang jeww . Hmmm , dalam beberapa hari ni dia tak nyanyi pun untuk aku . Selalu sebelum tidur , penat kew tak dia mesti nyanyikan untuk aku . Hmm , dia tak sayang aku lagi dah kew ? Bosan dengan aku dah kew ? Sumpahh sedih bila asyik fikir benda niy jew :'( Ya Allah , kau kuatkan lah hubungan niy . Kau kuatkan kesabaran aku , keimanan aku untuk menghadapi dugaan ini :'(

Dashboard Follow

Budak Kecik ツ



The story of a cute girl who always wanted happiness occurs in her life. She also expect the presence of a prince who is able to bring him towards a happy life and always love her... yeahh , its me ! Shahrul Izwan is my lovely bf ❤
Underline Strike Bold Italic
blockquote

Archieve;


Borak-borak;

*

Thank u;
Skin edit by Adsa Adam
Basecodes by Jaja
Others ; xx
skin edited by : your name