Thinking of you :')
music
Hayati setiap lagu yang ada.
h" />

Home site Me Linkies STUFFS
16 MEI 2013
Sunday 19 May 2013 ✿ 02:12 ✿ 0 Royal Person (s)
Hai ! Tetibe aku rasa macam nak update blog pula hari ni . So , nak story ape ehh ? Hmmm , ha ! Maybe ade story yang aku boleh share dengan korang kan ? Maybe aku boleh story sweet moment aku dengan bushuk aku hari khamis lepas . Kan kan ? 
Begini ceritanya , ha setiap hari khamis dia cuti dari kerja . So , time2 macam tuh lah dia nak rest kew , keluar kew . So , pada 16 mei 2013 bersamaan hari khamis ade peluang aku nak meet dengan setelah sekian lama tak berjumpa disebabkan cuti semester yang menghalang kami dari berjumpa :(  Kebetulan pula pada hari tuh , dia nak hantar kawan dia balik melaka . Alang-alang tuh dia bawa aku sekali berjalan ke melaka . Ohh , masa tuh aku happy sangat sebab dia ajak aku dan tak lupakan aku sekali . So sweet :')
Kitorang tak pergi mana pun . Just berjalan kat dataran pahlawan , pusing2 melaka and lastly lepak dekat kondo kawan dia . Swim kat pool . Kebetulan aku pula tak bawa baju spare sebab diorang tak bagitahu aku pun nak swimm .So , takpe lah . Aku pun tak join mandi just jadi pemerhati jew . Sadlife :'(  Hahaha ! Nevermind . Aku tak kisah sangat asalkan aku dapat spent time with my bushuk . After that , lepas hantar kawan dia kitorang pun berangkat balik . Penat --"  Dah tuh balik malam pula . Kesian aku tengok dia . Bawa kereta dari pagi sampai malam . Balik shah alam pula sorang2 . Siannya ! 
Papepun , aku bersyukur sangat sebab dia sanggup ambil aku dari shah alam ke seremban then balik pula dari melaka ke shah alam . Even penat pun , dia tak mengeluh pun . Dia happy sebab dapat lepaskan rindu kat aku and aku pun macam tuh juga . Lepas dia sampai rumah , terus webcam dengan aku . Aww sweet sayang <3 Aku bersyukur dapat dia even kitorang banyak kali gaduh sejak dua menjak ni . Aku harap hubungan kitorang kekal sampai bila-bila . Insyaallah , aminn :')



i love you more ever than you know shahrul izwan <3

Dashboard Follow

Budak Kecik ツ



The story of a cute girl who always wanted happiness occurs in her life. She also expect the presence of a prince who is able to bring him towards a happy life and always love her... yeahh , its me ! Shahrul Izwan is my lovely bf ❤
Underline Strike Bold Italic
blockquote

Archieve;


Borak-borak;

*

Thank u;
Skin edit by Adsa Adam
Basecodes by Jaja
Others ; xx
skin edited by : your name